Pages

Milion cudownych listów - Jodi Ann Bickley

Sami zobaczcie, co na październik planuje dla nas wydawnictwo Insignis:



"'Stronę Milion Cudownych' Listów założyłam po to, by pomagać innym, ale ta strona pomogła również i mnie – nawet chyba nie potrafię powiedzieć, jak bardzo. Nie mam cienia wątpliwości, kiedy mówię, że to właśnie jej zawdzięczam ocalenie.

Potrafię pomagać innym dlatego, że też TAM byłam. Przezwyciężyłam trudne chwile i powróciłam. I wiem, że teraz już będzie dobrze. Możemy zarażać się optymizmem, możemy być dla siebie nawzajem promykiem słońca. Wszyscy jesteśmy połączeni.

Jodi Ann Bickley

Podnosząca na duchu historia dziewczyny, która myślała, że wszystko straciła

Kiedy Jodi Ann Bickley miała pięć lat, zmarła jej ukochana babcia. Mama poradziła jej, by napisać do babci list, i zapewniła, że listonosz dostarczy go do nieba. Jodi zapamiętała, jak napisanie listu pocieszyło nie tylko ją, ale i mamę. To doświadczenie sprawiło, że jako nastolatka Jodi zaczęła pisać pełne optymizmu liściki i notki, którymi podnosiła na duchu nieznajomych.

Latem 2011 roku Jodi wiodła szczęśliwe życie. Udało się jej pokonać różne trudności, angażowała się w działalność artystyczną i z nadzieją patrzyła w przyszłość. To właśnie wtedy zachorowała na zapalenie opon mózgowych i doznała miniudaru. Na długie tygodnie trafiła do szpitala.

Tam, przykuta do łóżka i załamana, Jodi doszła do wniosku, że albo się podda, albo wykorzysta ten czas, by zdziałać coś dobrego. Założyła stronę internetową, zachęcając tych, którym mniej lub bardziej nie układa się w życiu, by skontaktowali się z nią, a ona napisze do nich pokrzepiające listy.

Odzew był nieprawdopodobny.

Tysiąc listów, sto krajów i niezliczone znaczki pocztowe.

Przeczytajcie inspirującą historię Jodi i jej 'Miliona Cudownych Listów'.

Jodi Ann Bickley w 2009 roku wygrała konkurs poetycki Roundhouse Poetry Slam. Występowała na imprezach artystycznych w całej Anglii, między innymi takich jak Bestival na wyspie Wight czy festiwal w Glastonbury.

W roku 2013 wystąpiła na konferencji TEDxBrum. Mieszka w Birmingham z trzema kotami i psem Joshem.

Cudowne listy to koło ratunkowe dla wszystkich, którzy cierpią i zmagają się z trudnościami, ale zamiast dać za wygraną, chcą o siebie walczyć. Książka Jodi Ann Bickley jest doskonałym lekarstwem. Nieważne, czy boli cię ciało, serce czy dusza – jej słowa cię uleczą.
Jeśli myślisz, że pora się poddać, zajrzyj do 'Miliona cudownych listów' i przemyśl to raz jeszcze. Czytając tę książkę, docenisz swoje cudowne życie i sięgniesz po jeszcze więcej.

Regina Brett
autorka bestsellerów
"Bóg nigdy nie mruga",
"Jesteś cudem "
i "Bóg zawsze znajdzie ci pracę"


Znam Jodi prawie od siedmiu lat. Kiedy spotkałem ją po raz pierwszy, była początkującą poetką i tak samo jak ja próbowała się przebić, występując przy każdej okazji. W 2011 roku przyszła na mój koncert na Bestivalu, a kilka miesięcy później dowiedziałem się, że jest sparaliżowana – większość ludzi takiej sytuacji zrezygnowałaby ze swoich marzeń i planów albo nawet zaczęłaby się nad sobą użalać. Tymczasem za każdym razem, kiedy widziałem się z Jodi, okazywało się, że odzyskuje władzę w kolejnej części ciała i powoli wraca do zdrowia.
To fantastyczna książka fantastycznie utalentowanej autorki. Jestem niesamowicie dumny ze wszystkiego, co osiągnęła Jodi.

Zachwycony Ed x’
Ed Sheeran".

Autor: Jodie Ann Bickley
Tytuł: Milion cudownych listów
Wydawnictwo: Insignis
Liczba stron: 272

Podziel się

Komentarze

2 komentarze:

  1. Brzmi bardzo ciekawie i myślę, że to może być coś poruszającego i zarazem inspirującego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie się zapowiada - jestem bardzo ciekawa tej książki :)

      Usuń