Pages

Stosik #3

Nowy stosik – początek marca, a u mnie klimaty mikołajkowo-świąteczne ;) Widzicie coś dla siebie? A może którąś pozycję szczególnie polecacie? Serdecznie zapraszam do przeglądania :)



1.  „Angelfall” Susan Ee – wygrana w „Świątecznym konkursie” Justilli, której złożyłam życzenia… po swojemu ;) Moją odpowiedź można znaleźć tutaj w trzecim od końca komentarzu.

2.  „Świąteczny sweter” Glenn Beck – poświąteczny zakup własny ;)

3.  „Ostatnia spowiedź” Nina Reichter – pierwszy tom, który zdobyłam w konkursie zorganizowanym na LubimyCzytać.pl. Aby zdobyć nagrodę, wystarczyło napisać, dlaczego chce się przeczytać tę książkę. Moją odpowiedź można zobaczyć tutaj.

4.  „Wichrowe wzgórza” Emily Brontë – prezent świąteczny ;)

5.  „Mistrz i Małgorzata” Michaił Bułhakow – patrz punkt 4.

6.  „Dom tajemnic” Ned Vizzini, Chris Columbus – zdobyty w konkursie u Książkówki. Przyznam, że bardzo zależało mi na tej pozycji, więc postarałam się trochę i jak widać było warto :D Moją pracę można przeczytać tutaj.

7.  „Kod Leonarda Da Vinci. Ilustrowany scenariusz” Akiva Goldsman – także zakup własny. Nie jestem jakąś wielką fanką, ale książka jest naprawdę świetnie wydana, zawiera wiele ciekawostek, a do tego kosztowała około 90% taniej, więc się skusiłam ;)

Oprócz książek udało mi się zgromadzić kilka „gadżetów okołoksiążkowych” :D

Słodka paczka od Justilli :D



Zakładka i długopis od Książkówki :)



Naszyjnik Arweny oraz zakładka-żuczek (czy jeżeli ktoś woli biedronka :P) od mojej przyjaciółki ;)



Bardzo dziękuję organizatorom konkursów, dzięki którym wzbogaciłam swoje zbiory książkowe (i nie tylko) oraz rodzinie i Patce za gwiazdkowe niespodzianki ;)

Podziel się

Komentarze

18 komentarze:

  1. Z jakiego wydawnictwa są "Wichrowe wzgórza" i "Mistrz i Małgorzata"? Bo myślę i wymyślić nie mogę, z żadnymi znanymi mi wydaniami się nie zgadzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha widzę, że niechcący wyszła mi zagadka, bo zasłoniłam logo wydawnictwa ;) Książki są z Bellony :)

      Usuń
    2. Dziękuję, już teraz przestanie mnie to męczyć :D

      Usuń
    3. Haha taka dodatkowa atrakcja :D

      Usuń
  2. Cudowny stosik i zakładka (muszę o takiej pomyśleć). "Wichrowe wzgórza" chętnie bym ci podkradła.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na stosik
    www.nieidentyczne-polki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Żuczek jest uroczy ^^ "Wichrowe wzgórza" serdecznie polecam, czytałam już kiedyś w innym wydaniu :)

      Usuń
  3. Widzę, że szczęście w konkursach Ci dopisywało :) Stosik bardzo ładny, miłego przedzierania się przez niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Oj tak, końcówka ubiegłego roku była niezwykle owocna ;) Przez wszystkie książkowe stosy przedzieram się z ogromną przyjemnością, więc teraz pewnie też tak będzie :D Dziękuję :)

      Usuń
  4. Znam "Wichrowe Wzgórza" i "Mistrza i Małgorzatę" - świetne książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Kiedyś czytałam obie, tylko w starszych wydaniach ;)

      Usuń
  5. Czytaj szybko "Dom tajemnic" bo już się nie mogę doczekać aż ja go dostanę w swoje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczekasz się, doczekasz :D Czekam na odpowiedni moment :P

      Usuń
  6. Od "Angelfall" trzymam się jak najdalej - dla mnie najbardziej nietrafiony zakup ever. Ale za to piękne te wydania z Bellony! I masz naszyjnik Arweny - tak bardzo zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielu osobom "Angelfall" się podobało, ciekawe jak będzie ze mną :D
      Wydania z Bellony są cudowne, aż mam ochotę zebrać całą kolekcję ^^
      Naszyjnik Arweny to niezwykła niespodzianka, jest naprawdę ładny :)

      Usuń
  7. piękne zdobycze :)
    i kilka łakoci :)
    na Angelfall się czaję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystko ^^ Tylko czasu wiecznie za mało ;)
      "Angelfall" jestem bardzo ciekawa :D

      Usuń
  8. Bardzo chciałabym przeczytać ,,Ostatnią spowiedź" :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń