Pages

Pakt złodziejki - Ari Marmell



Główną bohaterką "Paktu złodziejki" jest Adrienne Satti, zwana Postrzeloną. Przydomek ten wcale nie dziwi, kiedy zagłębiamy się w karty powieści. Ta nastoletnia złodziejka cały czas wpędza się w jakieś kłopoty, ma niejednego wroga, a do tego porozumiewa się… z bóstwem, Olgunem, którego tylko ona słyszy. Kiedy w Davillon zaczynają się dziać dziwne i niepokojące rzeczy, Adrianne jest tą, która trafia w sam środek burzy […]. Dalszy ciąg mojej opinii znajdziesz [tutaj].

Cykl/Seria: Przygoda Postrzelonej Awanturnicy t. 1
Autor: Ari Marmell
Tytuł: Pakt złodziejki
Tytuł oryginału: Thief's Covenant
Wydawnictwo: Fabryka Słów
Liczba stron: 376

Za egzemplarz książki dziękuję BookGeek.pl :)


Podziel się

Komentarze

4 komentarze:

  1. Ja przy tej lekturze bardzo dobrze się bawiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się przy niej dobrze bawiłam, ale jak już wspomniałam, czegoś mi w niej zabrakło ;)

      Usuń
  2. Na razie nie mam w planach rozpoczynania kolejnych serii :) Może w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem, ale od jakiegoś czasu ciężko jest trafić na książkę YA, która nie jest serią ;)

      Usuń