Pages

Oczarowana Książkami - powrót w nowej odsłonie



Na początku chciałam przeprosić wszystkich swoich obserwatorów za nagłe, a do tego długotrwałe zniknięcie. Życie lubi zaskakiwać i to niestety często niezbyt pozytywnie - w grudniu 2019 roku w ciągu kilku godzin mój stan zdrowia pogorszył się do tego stopnia, że wykluczył mnie na kilka miesięcy z normalnego funkcjonowania. Była to duża lekcja pokory, a także czas na wiele przemyśleń, zwłaszcza że nie miałam żadnej pewności czy mój wzrok wróci do normy. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze, chociaż długo trwało, zanim po tak długiej przerwie od normalnego życia musiałam do niego powrócić - uporządkowanie wszystkich spraw zajęło mi kolejne miesiące. Niejednokrotnie zastanawiałam się nad wznowieniem bloga, jednak po takim czasie nie jest łatwo zacząć ponownie, więc czekałam na odpowiedni moment.

Wszystko wskazuje na to, że ta chwila właśnie nadeszła i przyznaję, że jestem równie podekscytowana, jak podczas publikowania pierwszego posta na blogu. Ta decyzja jest jak rozpoczęcie nowego etapu w życiu. Oczarowana Książkami wraca, jednak w nowej odsłonie. Największą zmianą jest to, że rezygnuję z regularnego prowadzenia strony na Bloggerze, za to będzie mnie można znaleźć na Facebooku, Instagramie i Twitterze oraz portalach książkowych (przede wszystkim Lubimy Czytać). Blog jednak nie znika, ponieważ włożyłam w niego dużo czasu, energii, a przede wszystkim serca. Poza tym trzymam się zasady nigdy nie mów nigdy, dlatego nie mogę ostatecznie powiedzieć, że już w ogóle nie wrócę do blogowania w tradycyjnej formie. Czas pokaże!

Co w takim razie stanie się z Oczarowaną Książkami? Jakie nowinki dla Was szykuję? Mam kilka pomysłów, zresztą cały czas pojawiają się nowe i mam nadzieję, że Wam się spodobają! Największą zmianą będzie sposób, w jaki do tej pory prezentowałam swoje opinie o przeczytanych książkach. Zamiast długich tekstów przypominających standardową recenzję, będą to raczej kilkunastozdaniowe pojedyncze akapity, w których opiszę ogólne wrażenia po lekturze oraz postaram się zwrócić uwagę na najważniejsze cechy przeczytanych książek (w tym ich najmocniejsze i najsłabsze strony). Ze względu na to, że skupię się na prowadzeniu profili w mediach społecznościowych, które posiadają własną specyfikę, postaram się przyłożyć także do postów od strony wizualnej. W związku z tym na profilach planuję publikację większej liczby zdjęć, obrazów, infografik itp.

Oprócz opinii i zapowiedzi książkowych mam zamiar postawić na większą ilość materiałów zindywidualizowanych, czyli bliżej przedstawiających moje zainteresowania okołoksiążkowe. Postaram się częściej dzielić z Wami interesującymi (według mnie) nowinkami ze świata wydawniczego, a także ciekawostkami krążącymi wokół książek, które znajdę w sieci czy innych dostępnych źródłach. Mam też w planach rozszerzenie cyklu z moimi ulubionymi cytatami z powieści, który rozpoczęłam pod hashtagiem #cytatyoczarowanej. Oprócz tego chcę podzielić się z Wami krótkimi "polecajkami" dotyczącymi książek, po które sięgnęłam kilka czy kilkanaście lat temu i wywarły na mnie duże wrażenie - w końcu nie samymi nowościami czytelnik żyje!

Powyższe pomysły to tylko początek listy i główne zmiany w publikowanych przeze mnie postach, jednak mam nadzieję, że to dopiero początek. Mam jeszcze kilka propozycji, jednak na razie uchylam tylko rąbek tajemnicy - w końcu muszę zostawić dla Was jakąś niespodziankę 😉

Tak jak wspomniałam wcześniej, nie planuję w najbliższym czasie nowych postów w tym miejscu, więc oficjalnie zawieszam bloga - w zamian zapraszam Was do śledzenia moich profili społecznościowych, do których linki znajdziecie poniżej:

Facebook
Instagram
Twitter


Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że jeszcze nie raz wirtualnie się spotkamy, a Wy polubicie to stare-nowe miejsce w sieci! Jeżeli macie ochotę porozmawiać o książkach, to jak zwykle zapraszam Was także do kontaktu ze mną: oczarowana.ksiazkami@gmail.com

Podziel się

Komentarze

0 komentarze:

Prześlij komentarz