Pages

Księga Luster - Adam Faber



Kate Hallander jest zwyczajną nastolatką… a przynajmniej tak jej się do tej pory wydawało. Mieszka u ciotki, która (delikatnie mówiąc) nie darzy jej zbyt wielkim uczuciem. Pewnego razu, odwiedzając sklep ezoteryczny, dziewczyna otrzymuje od jego właścicielki sporych rozmiarów starą księgę, która wydaje się skrywać niejedną tajemnicę. Kiedy wykorzystuje zamieszczone w niej zaklęcie miłosne (oczywiście dość luźno stosując się do wskazówek), rozpoczyna ciąg zdarzeń, którego nie będzie już w stanie cofnąć ani zatrzymać. Wkrótce odnajdzie drogę do magicznego świata, zapozna się z różnego rodzaju magicznymi istotami (nie zawsze miłymi i dobrymi), dowie się, że jest wiedźmą oraz będzie walczyć z nikczemną nimfą, a nawet… trafi do więzienia! Jak to wszystko mogło się przydarzyć przeciętnej nastolatce? Tego dowiecie się, sięgając po „Księgę Luster" […]. Dalszy ciąg mojej opinii znajdziesz [tutaj].

Cykl/Seria: Kroniki Jaaru T. 1
Autor: Adam Faber
Tytuł: Księga Luster
Wydawnictwo: Czwarta Strona
Liczba stron: 456


Za możliwość przeczytania książki dziękuję serwisowi BiblioNETka.pl :)

Podziel się

Komentarze

2 komentarze:

  1. Fabuła powieści jest kusząca, ale mnie jakoś ten cykl nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele sprzecznych opinii na temat "Kronik Jaaru", jednak po zapoznaniu się z dwiema pierwszymi częściami jestem zadowolona z wyboru :) Wydaje mi się, że wszystko jak zwykle zależy od podejścia i oczekiwań ;)

      Usuń