Pages

Powiedz, że zostaniesz - Corinne Michaels



Presley to młoda kobieta po przejściach, która po latach wraca do rodzinnego Tennessee i niespodziewanie spotyka tam swoją nastoletnią miłość. Tylko że jego nie powinno tam być! Nadchodzi czas, kiedy kobieta wbrew sobie zaczyna wierzyć w przeznaczenie. Droga, która się przed nią rozpościera zdecydowanie nie jest prosta i usłana płatkami kwiatów. Wspomnienia wracają, rzeczywistość bywa brutalna, a Presley już nie jest tą samą osobą co kiedyś – dlaczego jednak jej uczucia wydają się pozostawać niezmienne? Czy los da jej kolejną szansę?

„Powiedz, że zostaniesz” nie było moim pierwszym spotkaniem z twórczością Corinne Michaels, ponieważ wcześniej miałam okazję zapoznać się z „Consolation” i „Conviction”. Jeżeli chodzi o tamtą serię zdecydowanie bardziej podobał mi się tom pierwszy, ale w obu zauważyłam coś więcej niż przeciętny romans – książki są bardzo emocjonalne, nie brakuje w nich elementu zaskoczenia i zwrotów akcji, a poruszane w nich problemy nie są sztucznie rozdmuchane, tylko naprawdę nimi są. Z tą świadomością oraz zaintrygowana zapowiedzią książki postanowiłam sięgnąć po „Powiedz, że zostaniesz”.

Książka wciąga niesamowicie od pierwszych stron. Niestety czasami tak jest, że im dalej w las, tym więcej drzew – tutaj jest troszeczkę podobnie. Nie mam na myśli, że ten romans jest zły, jednak podobnie jak w przypadku „Conviction” odniosłam wrażenie, że autorka w pewnym momencie troszeczkę się pogubiła. Corinne Michaels ma skłonność do zbyt szybkiego rozwiązywania problemów, które stawia na drodze swoim bohaterom, przez co czasami brakuje odpowiedniego podtrzymania napięcia. W pewnym momencie zabrakło mi jakiegoś zaskakującego zwrotu akcji, który sprawiłby, że stałaby się mniej przewidywalna.

Powieść czytało się przyjemnie i zdecydowanie nie brakowało w niej różnorodnych emocji, co stało się już dla mnie cechą charakterystyczną Corinne Michaels. Autorka ma przyjemny styl, jednak powinna jeszcze troszeczkę popracować nad dopracowaniem fabuły – gdyby potrafiła utrzymać początkowy poziom, jej książka mogłyby należeć do grupy tych, których się nie zapomina. Nie jest to może powieść, która całkowicie mnie pochłonęła, jednak można z nią spędzić kilka przyjemnych chwil. Mam nadzieję, że autorka dalej będzie pracowała nad swoim warsztatem i będę miała okazję przeczytać naprawdę wyjątkowe dzieło, które wyjdzie spod jej pióra, ponieważ ma do tego predyspozycje.

Cykl/Seria: Wróć do mnie t. 1
Autor: Corinne Michaels
Tytuł: Powiedz, że zostaniesz
Tytuł oryginału: Say You'll Stay
Wydawnictwo: Szósty Zmysł
Liczba stron: 474

Podziel się

Komentarze

0 komentarze:

Prześlij komentarz