Pages

Stosik #1

Pozazdrościłam innym blogerom i chociaż z dużym opóźnieniem, zamieszczam mój pierwszy stosik - serdecznie zapraszam :)



1. Trylogia: Igrzyska śmierci („Igrzyska śmierci”, „W pierścieniu ognia”, „Kosogłos”) Suzanne Collins – pakiet wygrany na Świecie recenzji, w moim pierwszym blogowym konkursie i w ogóle w pierwszym od baaardzo dawna, w którym zdobyłam nagrodę. Zadanie polegało na odpowiedzeniu na pytanie „Jakiej grupie zawodowej podrzuciłabyś/podrzuciłbyś trylogię ‘Igrzyska Śmierci’ i dlaczego?”. Moją odpowiedź można zobaczyć tutaj.

2. „Córka żelaznego smoka” Michael Swanwick – wypatrzona na tegorocznych Targach Książki w Katowicach.

3. „Cień kruczych skrzydeł” Garth Stein – patrz punkt 2.

4. „Bransoletka” Ewa Nowak – książkę wraz ze śliczną bransoletką (której zdjęcie znajduje się poniżej) wygrałam u Pisaninki. Należało odpowiedzieć na takie oto pytania: „Czy znasz twórczość Pani Nowak, jeżeli tak, która książka jest godna polecenia, jeżeli nie znasz, dlaczego chcesz poznać? Ponadto ciekawa jestem, czy lubicie czytać książki skierowane do młodzieży, czy uważacie, że są potrzebne, że młody człowiek szuka wskazówek, rad w literaturze? A może opowiecie mi o tym, co Wy czytaliście, zanim staliście się dorośli?”. Moją odpowiedź znaleźć można tutaj.



5. „Pani Nikt” Dan Begley – miła niespodzianka do punktu 1 ;)

6. „Intruz” Stephenie Meyer – udało mi się wygrać na blogu Magiczny Świat Książki. Zadanie polegało na podaniu linku do ulubionego utworu muzycznego. Mój wybór znajduje się tutaj.

Pragnę jeszcze raz podziękować wszystkim, dzięki którym rozrosła się moja domowa biblioteczka (i nie tylko) :)

Macie ochotę na którąś z tych pozycji? ;)

Podziel się

Komentarze

6 komentarze:

  1. Trylogia to pięknie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. "Intruz" bardzo Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wszystkie pozycje mi przypadną do gustu :D Wstępnie wszystkie mi się podobają ;)

      Usuń
  3. Ja bym bardzo chciał przeczytać "Intruza" :P
    Obserwuję i liczę na odwzajemnienie:)
    http://nolongernightmare.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kiedyś Ci się uda :) Jak przeczytam, na pewno pojawi się opinia ;)

      Usuń